Fõoldal  
BEMUTATKOZÁS ÓRA TÍPUSOK EDZŐK ÓRAREND ÁRAK GALÉRIA KAPCSOLAT
 

>

  B40 FITNESS CLUB
 
∨ BEJELENTKEZÉS
 
E-mail cím:
Jelszó:
 
Jegyezz meg! Belépés
 

>

  Jelszó emlékeztető






HÁZIREND
3D - dinamikus jóga

A jóga-család élénkebb, atletikusabb változata, amely az erősítésre és a rugalmasságra fókuszál. A dinamikus jóga gyakorlatai tökéletesen alkalmasak a gerinc karbantartására, tornájára, a rossz tartásból, ülőmunkából adódó hát- és derékproblémák megszüntetésére. Aki a klasszikus (hatha) jógát kedveli, ezen az órán is jól fogja magát érezni, hiszen minden gyakorlat (ászana) ismerős lesz, a klasszikus elemeket csupán kiegészítjük, azokat összekötjük vagy akár egész gyakorlatsort is felépítünk belőlük. Tehát a jóga fantasztikus alapgyakorlataival egy viszonylag dinamikusabb, folyamatosabb mozgásanyagot állítunk össze.
Ez az óra igazi kihívást jelent fizikai értelemben, mentálisan viszont tökéletesen ellazít, relaxál. Szinte újjászületve távozik a vendég.
 
Edzők:

Judit,
 
 
Alakformálás (kezdő)

Az óra anyaga magába foglalja azokat az erő-, és állóképességet fejlesztő gyakorlatokat, melyekkel a teljes test átmozgatása valósítható meg. Az óra 10-15 perces intenzív bemelegítéssel indul, majd nyújtással elő készítjük a foglalkoztatásra kerülő izomcsoportokat. Ezután következik 35-40 percben az egész testre kiterjedően, a nagy izomcsoportok foglalkoztatásával a fejlesztő program. A gyakorlatok végrehajtásához használunk segédeszközöket, kézi súlyzót, gumikötelet, fit ball-t, soft ball-t, step padot, tube-ot, lábsúlyt. Az eszközhasználat az edzők személyiségétől és a vendégek edzettségétől függően változnak. Az alakformáló gyakorlatokat különböző kiinduló helyzetekből hajtjuk végre, izomcsoportonként 2-3 gyakorlat végrehajtásával.
Kezdő avagy koreografált órát nem kedvelőknek ajánlott.
 
Edzők:

Betti,
 
 
Cross training (köredzés)

A cross training egy olyan edzésmódszer, melyben több sportág mozgásanyagát felhasználva a lehető legtöbb kondicionálás képességet fejlesztjük egyszerre, illetve felváltva. Ezen képességek a következők: erő, gyorsaság, koordináció, állóképesség, hajlékonyság. Cél a minél hatékonyabb és változatosabb edzés, valamint új mozgásformák megtanulása, alkalmazása.
Mivel a tréningek összetettségben, terjedelemben és nehézségben különbözőek, ezért minden ember számára alkalmazható. Szabadidő sportolótól az élsportolóig mindenki megtalálhatja a számára legmegfelelőbb edzésmódszert.
Az aerobik ebből az órából kimarad, tehát már a bemelegítés sem az aerobik alaplépéseire épül. Fiúk és lányok csoportos órája ez!
 
Edzők:

Betti,
 
 
CrossFit

A CrossFit alapvetően egy nagy intenzitású, funkcionális edzésmódszer, amelyre jellemző, hogy nagyon nagy eszköz- és gyakorlat-készlettel dolgozik, amelyet állandóan variál. A célja, hogy egyidőben teremtse meg az összes fizikai képesség egy jó szintjét.
 
Edzők:

Marcsi,
 
 
Dupla step

2 step lépcsőn végzett kondíció- és mozgáskoordináció-fejlesztő gyakorlatok. Azok számára ajánlott, akik szeretik a kombinált, érdekes lépéseket az órán. Az óra első fele könnyű, rövid koreográfiát tartalmazó, állóképességi aerobikóra a 2 step lépcső használatával. Az órán a pulzus végig a zsírégető tartományban mozog. Az egyik legideálisabb cárdioedzés. Folyamatos ízületkímélő lépések, rövid egyszerű koreográfia építéssel, amely igen kemény állóképességi munka, valamint erőteljesen megdolgozza a comb- és a farizmokat. A koreográfia minden órán más, betanítása az óra menetének része, így mindenki számára követhető. Megdolgoztatja az embert mind szellemileg, mind pedig fizikailag. Azok számára ajánlott, akik szeretik a nagy hajtást, bírják a kemény edzésmunkát, és a test formálása mellett az állóképességük növelése is célként lebeg .
 
Edzők:

Betti,
 
 
M.A.X. training

A M.A.X. Training 30 perces, nagyon pörgős, csoportos edzésmódszer, amely standardizált, konkrét gyakorlatsorokból áll. Az edzés rendkívül hatékonyan fejleszti az állóképességet, az erőt és a koordinációt.

Az edzés intervall tréning jellegű, ahol 45 másodperces terhelési szakaszokat 15 másodperces pihenő szakaszok követik.

Az állóképességi edzéselemeket step-lépcsővel ill. step-lépcső mellett hajtjuk végre.

Az erősítő programelemek a láb és farizomzatra, a felső végtagok izmaira és a törzs izomzatára fókuszálnak.

A koordinációs mozgáselemeket minden egyes kondicionáló sorozatban alkalmazunk, de önálló egyensúlygyakorlatok is beépítésre kerülnek a programba.

A M.A.X. egy előre rögzített, standard gyakorlatsorból álló csoportos edzéskoncepció.
A fix és egységes gyakorlatsorok kiválóan alkalmasak arra, hogy rengeteg vendéget vonzzanak a fitness stúdiókba és tornatermekbe. A résztvevők pedig a M.A.X. Trainingeken a fixen alkalmazott programokkal rendkívül hatékonyan képesek edzeni és fejlődni.
 
Edzők:

Katinka,
 
 
Spinning

A spinning (edzőteremben végzett, magas intenzitású, zenés, csoportos kerékpáros óra) az egyik legkiválóbb kardió edzés, mely egyszerre fejleszti a testet és a lelket, a mentális képességeket és az állóképességet is. A spinning-gel, akár 700-800 kalóriát is elégethetünk egy óra alatt. Kiváló az állóképesség fejlesztésére, a keringési-és légző rendszer egészségi szintjének növelésére és a mindennapi stressz leküzdésére. Ízületkímélő mozgásforma, nagy hangsúlyt fektetünk a helyes kerékpár beállításokra és a tekerési technikák tökéletes kivitelezésére. Ezen az edzésen nincs bonyolult koreográfia, így minden vendég saját magára tud figyelni. A terhelés mértéke kizárólag az egyén döntése!
 
Edzők:

Gyuri,
 
 
Stretching

A stretching gyakorlatsor segít az izmok rugalmasságának helyreállításában, fejlesztésében illetve megőrzésében. Hozzájárul a fáradt és megterhelt izomzat gyorsabb regenerációjához. Rendkívül kedvező pszichikai és élettani hatása van. A megnyújtott izom nagyobb erőkifejtésre képes, mint a megrövidült izom. Kortól és nemtől függetlenül űzhető óratípus.

A stretching hatásai:

- rugalmasan tartja az izmokat, az inakat és a kötőszövetet
- javítja a légzéstechnikát
- segít az ízületi mozgáshatár megtartásában vagy növelésében
- fejleszti az izmok feletti kontrollt
- a rugalmas izomzat jobban terhelhető, nagyobb erőkifejtésre képes
- segít megőrizni a helyes testtartást
- véd a húzódásoktól, sérülésektől
- ellazítja és regenerálja a testet
- kedvező pszichikai hatást vált ki, csökkenti az egyén belső feszültségét
- a figyelmet az izomzat tónusának csökkentésére irányítja, így közvetve relaxálni tanít
 
Edzők:

Betti,
 
 
Személyi edzés

Személyi edző segítségének igénybevételét ajánljuk mindazoknak, akik nem rendelkeznek megfelelő gyakorlattal és konditermi gépek használatának az ismeretével. Ha csak egy edzésterv elkészítése erejéig is, de érdemes legalább 2-3 alkalmat venni személyi edzőtől, hogy elkerüljük a jövőbeni sérüléseket, amik hosszútávon is jelentkezhetnek a nem megfelelő gyakorlat kivitelezése és a testtudat hiány miatt. (Gyakran azt tapasztaljuk, hogy sokan elmennek az edzőterembe és csinálnak valamit, amit már láttak valahol, de igazából nincsenek tisztában azzal, hogy miért is végzik azokat a gyakorlatokat, hogyan kell a gyakorlatokat helyesen végezni.)

Javasoljuk a személyi edzést kezdőknek, vagy olyanoknak is, akik eddig edzettek, de nem értek el eredményt, akik fogyni, erősödni vagy formásodni szeretnének. Különösen javasoljuk azoknak is, akiknek valamilyen mozgásszervi problémájuk van, egy sportsérülés után rehabilitációból térnek vissza edzeni vagy esetleg a személyi edző segítségével szeretnék végezni a rehabilitációt.
 
Edzők:

Betti, Feri, Heni, Ádám,
 
 
TRX muscle

Napjaink legkedveltebb tréningje! A TRX eszközös óra, amelynek jelmondata, hogy építs szálkás izomzatot! Nos, ezen az órán éppen ezen leszünk. Saját testtömeggel végzett TRX gyakorlatokkal és néha egy kis külső ellenállással dolgoztatjuk meg az egész testet, végtagokat és a törzset is. Az izom építéséhez, formálásához elengedhetetlen, hogy szabályosan, kontrolláltan végezzük a feladatokat. Ezen az órán ez lesz a mottó. Mindenki meg fogja találni a neki megfelelő kihívást a gyakorlatokban, miközben formálódik a kar, váll, has, hát, comb és fenék. Népszerűségi faktor ennél az óratípusnál égetően nagy! Fiúk-lányok, edzésre fel!
 
Edzők:

Marcsi,

B40 Fitness © 2013 Minden jog fenntartva. Adatvédelem