Fõoldal  
BEMUTATKOZÁS ÓRA TÍPUSOK EDZŐK ÓRAREND ÁRAK GALÉRIA KAPCSOLAT
 

>

  B40 FITNESS CLUB
 
> BEJELENTKEZÉS
 
E-mail cím:
Jelszó:
 
Jegyezz meg! Belépés
 

>

  Jelszó emlékeztető
Létszám edzőteremben
0 fő






HÁZIREND
Alakformálás (kezdő)

Az óra anyaga magába foglalja azokat az erő-, és állóképességet fejlesztő gyakorlatokat, melyekkel a teljes test átmozgatása valósítható meg. Az óra 10-15 perces intenzív bemelegítéssel indul, majd nyújtással előkészítjük a foglalkoztatásra kerülő izomcsoportokat. Ezután következik 35-40 percben az egész testre kiterjedően, a nagy izomcsoportok foglalkoztatásával a fejlesztő program. A gyakorlatok végrehajtásához használunk segédeszközöket, kézi súlyzót, gumikötelet, fit ball-t, soft ball-t, step padot, tube-ot, lábsúlyt. Az eszközhasználat az edzők személyiségétől és a vendégek edzettségétől függően változnak. Az alakformáló gyakorlatokat különböző kiinduló helyzetekből hajtjuk végre, izomcsoportonként 2-3 gyakorlat végrehajtásával.
Kezdő avagy koreografált órát nem kedvelőknek ajánlott.
 
Edzők:

Betti,
 
 
Cross training (köredzés)

A cross training egy olyan edzésmódszer, melyben több sportág mozgásanyagát felhasználva a lehető legtöbb kondicionálás képességet fejlesztjük egyszerre, illetve felváltva. Ezen képességek a következők: erő, gyorsaság, koordináció, állóképesség, hajlékonyság. Cél a minél hatékonyabb és változatosabb edzés, valamint új mozgásformák megtanulása, alkalmazása.
Mivel a tréningek összetettségben, terjedelemben és nehézségben különbözőek, ezért minden ember számára alkalmazható. Szabadidő sportolótól az élsportolóig mindenki megtalálhatja a számára legmegfelelőbb edzésmódszert.
Az aerobik ebből az órából kimarad, tehát már a bemelegítés sem az aerobik alaplépéseire épül. Fiúk és lányok csoportos órája ez!
 
Edzők:

Betti,
 
 
CrossFit

A CrossFit alapvetően egy nagy intenzitású, funkcionális edzésmódszer, amelyre jellemző, hogy nagyon nagy eszköz- és gyakorlat-készlettel dolgozik, amelyet állandóan variál. A célja, hogy egyidőben teremtse meg az összes fizikai képesség egy jó szintjét.
 
Edzők:

Marcsi,
 
 
Dinamikus Hatha Jóga

A jóga-család élénkebb, atletikusabb változata, amely az erősítésre és a rugalmasságra fókuszál. A dinamikus jóga gyakorlatai tökéletesen alkalmasak a gerinc karbantartására, tornájára, a rossz tartásból, ülőmunkából adódó hát- és derékproblémák megszüntetésére. Aki a klasszikus (hatha) jógát kedveli, ezen az órán is jól fogja magát érezni, hiszen minden gyakorlat (ászana) ismerős lesz, a klasszikus elemeket csupán kiegészítjük, azokat összekötjük vagy akár egész gyakorlatsort is felépítünk belőlük. Tehát a jóga fantasztikus alapgyakorlataival egy viszonylag dinamikusabb, folyamatosabb mozgásanyagot állítunk össze.
Ez az óra igazi kihívást jelent fizikai értelemben, mentálisan viszont tökéletesen ellazít, relaxál. Szinte újjászületve távozik a vendég.
 
Edzők:

Szabolcs,
 
 
Dupla step

2 step lépcsőn végzett kondíció- és mozgáskoordináció-fejlesztő gyakorlatok. Azok számára ajánlott, akik szeretik a kombinált, érdekes lépéseket az órán. Az óra első fele könnyű, rövid koreográfiát tartalmazó, állóképességi aerobikóra a 2 step lépcső használatával. Az órán a pulzus végig a zsírégető tartományban mozog. Az egyik legideálisabb cárdioedzés. Folyamatos ízületkímélő lépések, rövid egyszerű koreográfia építéssel, amely igen kemény állóképességi munka, valamint erőteljesen megdolgozza a comb- és a farizmokat. A koreográfia minden órán más, betanítása az óra menetének része, így mindenki számára követhető. Megdolgoztatja az embert mind szellemileg, mind pedig fizikailag. Azok számára ajánlott, akik szeretik a nagy hajtást, bírják a kemény edzésmunkát, és a test formálása mellett az állóképességük növelése is célként lebeg .
 
Edzők:

Betti,
 
 
FitFight

FitFight - Küzdősport alapokra épített Fitness irányzat, amely ütések, védések és rúgások rövid kombinációit foglalja magában.
Az óra 8-10 perces, kimondottan ezekre a gyakorlatokra felkészítő bemelegítéssel indul.
Ezután következik az ütések helyes kivitelezésének begyakorlása, majd egy rövid ütés kombináció betanulása mindkét oldalra.
4 ütéssel ismerkedhetünk meg: egyenes, horog, felütés és könyök.
Az egyes kombinációk során és között is állandóan mozgásban vagyunk. Ez az úgynevezett JUMP küzdőállásban.
A következő lépés egy rúgás kombináció betanulása.
Az óra során a következő rúgások jöhetnek szóba: Toló (előre, hátra, oldalra) és köríves rúgás.
Amikor már ezt is jól begyakoroltuk, akkor következik egy ütés-rúgás kombináció egybeépítése.
Végül 5-10 perces erősítésre kell számítani.
Az órát alapos nyújtással zárjuk a talajon.
A gyakorlatokat végig a zene ütemére végezzük. (148-160 BPM)
Ezt az órát azoknak javaslom, akik szeretnének kiszakadni a szürke hétköznapokból, szeretik feszegetni a határaikat és szeretnének 1 óra alatt akár 500-600 kalóriát elégetni.
Ülő munkát végzőknek kiváló!
 
Edzők:

L. Lilla,
 
 
Gymstick

Pár gondolat a Gymstickről:
A Gymstick egyszerűen és hatékonyan kombinálja a kardioedzést, az izomerő-állóképesség és a mozgékonyság fejlesztését.
A Gymstick nemcsak a nagy izomcsoportokat edzi, hanem a kisebb és gyengébb, az ízületeket körülvevő izmokat.
Elősegíti az inak éppségének megőrzését és a sérülésveszély csökkenését.
A gyakorlatokat ellenállással szemben végezve az egész testre ható edzést teszi lehetővé. Minél jobban feszül a gumikötél annál nagyobb kihívást jelent a test izmainak, hogy fenntartsák a törzs helyes stabilitását.

A Gymstick segít a helyes mozgástechnika elsajátításában.
☝️A Gymstick funkcionális edzés. A mindennapi életben szükséges mozgásokhoz szükséges izmokat erősíti.
☝️A Gymstick hatékony alakformáló!
☝️A Gymstick erősíti a hátizmokat és tartóizmokat,ezért megszünteti/enyhíti a hátfájást.
☝️Az edzés mindig változatos és átgondolt.
 
Edzők:

Anett,
 
 
Spinning

A spinning (edzőteremben végzett, magas intenzitású, zenés, csoportos kerékpáros óra) az egyik legkiválóbb kardió edzés, mely egyszerre fejleszti a testet és a lelket, a mentális képességeket és az állóképességet is. A spinning-gel, akár 700-800 kalóriát is elégethetünk egy óra alatt. Kiváló az állóképesség fejlesztésére, a keringési-és légző rendszer egészségi szintjének növelésére és a mindennapi stressz leküzdésére. Ízületkímélő mozgásforma, nagy hangsúlyt fektetünk a helyes kerékpár beállításokra és a tekerési technikák tökéletes kivitelezésére. Ezen az edzésen nincs bonyolult koreográfia, így minden vendég saját magára tud figyelni. A terhelés mértéke kizárólag az egyén döntése!
 
Edzők:

Gyuri,
 
 
Stretching

A stretching gyakorlatsor segít az izmok rugalmasságának helyreállításában, fejlesztésében, illetve megőrzésében. Hozzájárul a fáradt és megterhelt izomzat gyorsabb regenerációjához. Rendkívül kedvező pszichikai és élettani hatása van. A megnyújtott izom nagyobb erőkifejtésre képes, mint a megrövidült izom. Kortól és nemtől függetlenül űzhető óratípus.

A stretching hatásai:

- rugalmasan tartja az izmokat, az inakat és a kötőszövetet
- javítja a légzéstechnikát
- segít az ízületi mozgáshatár megtartásában vagy növelésében
- fejleszti az izmok feletti kontrollt
- a rugalmas izomzat jobban terhelhető, nagyobb erőkifejtésre képes
- segít megőrizni a helyes testtartást
- véd a húzódásoktól, sérülésektől
- ellazítja és regenerálja a testet
- kedvező pszichikai hatást vált ki, csökkenti az egyén belső feszültségét
- a figyelmet az izomzat tónusának csökkentésére irányítja, így közvetve relaxálni tanít
 
Edzők:

Betti,
 
 
Személyi edzés

Személyi edző segítségének igénybevételét ajánljuk mindazoknak, akik nem rendelkeznek megfelelő gyakorlattal és konditermi gépek használatának az ismeretével. Ha csak egy edzésterv elkészítése erejéig is, de érdemes legalább 2-3 alkalmat venni személyi edzőtől, hogy elkerüljük a jövőbeni sérüléseket, amik hosszútávon is jelentkezhetnek a nem megfelelő gyakorlat kivitelezése és a testtudat hiány miatt. (Gyakran azt tapasztaljuk, hogy sokan elmennek az edzőterembe és csinálnak valamit, amit már láttak valahol, de igazából nincsenek tisztában azzal, hogy miért is végzik azokat a gyakorlatokat, hogyan kell a gyakorlatokat helyesen végezni.)

Javasoljuk a személyi edzést kezdőknek, vagy olyanoknak is, akik eddig edzettek, de nem értek el eredményt, akik fogyni, erősödni vagy formásodni szeretnének. Különösen javasoljuk azoknak is, akiknek valamilyen mozgásszervi problémájuk van, egy sportsérülés után rehabilitációból térnek vissza edzeni vagy esetleg a személyi edző segítségével szeretnék végezni a rehabilitációt.
 
Edzők:

Bence, Betti, Feri, Heni, S. Lilla,
 
 
TRX muscle

Napjaink legkedveltebb tréningje! A TRX eszközös óra, amelynek jelmondata, hogy építs szálkás izomzatot! Nos, ezen az órán éppen ezen leszünk. Saját testtömeggel végzett TRX gyakorlatokkal és néha egy kis külső ellenállással dolgoztatjuk meg az egész testet, végtagokat és a törzset is. Az izom építéséhez, formálásához elengedhetetlen, hogy szabályosan, kontrolláltan végezzük a feladatokat. Ezen az órán ez lesz a mottó. Mindenki meg fogja találni a neki megfelelő kihívást a gyakorlatokban, miközben formálódik a kar, váll, has, hát, comb és fenék. Népszerűségi faktor ennél az óratípusnál égetően nagy! Fiúk-lányok, edzésre fel!
 
Edzők:

Marcsi,
 
 
Zumba

ZUMBA: Miért jó? Nagyon egyszerű: az ember úgy szabadulhat meg a súlyfeleslegtől záros határidőn belül, hogy közben végigmosolyogja az órát, s ráadásul néhány nagyon egyszerű tánclépést is megtanul, szebb lesz a mozgása, javul a tartása, megtanulja koordinálni a testét, talán a hátfájása is eltűnik...

Milyen táncok kerülnek elő ZUMBA órán? Főleg salsa, merengue, cumbia, reggaeton, de előfordul cha-cha-cha vagy bachata is. Fülledt karibi hangulat, és közben megdolgoztatjuk az egész testet! Formálódik a láb, fenék, has, felsőtest...minden!:)"
 
Edzők:


B40 Fitness © 2013 Minden jog fenntartva. Adatvédelem